DEN RELIGIONSVITENSKAPELIGE SOMMERFESTEN

Som annonsert kjører vi sommerfest for religionsvitere på fredag den 2. juni. Vi har omdefinert festen litt pga. alt for lite tilbakemelding.

I et «sekulært Norge» og i en by der den største religionen er Brann-ismen, er ikke værgudene noe til å stole på, og derfor har vi kjøpt et partytelt som forhåpentligvis er så stort at vi alle kan søke ly for evt. fuktighet fra oven. Det blir også mat i form av lekre «komponer-selv» grillspyd! Fagutvalget legger ut for en del av maten, men for at vi skal komme rundt, ber vi alle ta med seg 30kr. Jeg vet også at noen liker å nyte mjød, vin, øl e.l. og det kan medbringes (vi har fått klarering fra onkel politi). Vi skal oppholde oss «bak» HF-Bygget, mot vest (Puddefjorden) med deilig utsikt mot Askøy og Laskevåg! Vi tenner grillene 1930.

Dette blir kanon!
Velkommen!

p.s. Bare ta kontakt på mail (eller telefon 99 49 43 52) dersom du lurer på noe.

2 kommentarer til «DEN RELIGIONSVITENSKAPELIGE SOMMERFESTEN»

1. Tanken med festen er å styrke det religionsvitenskapelige miljøet i Bergen, derfor tenkte vi at studenter som enten tok mastergrad i religionsvitenskap, eller som planla å gjøre det, samt ansatte ved seksjonen, skulle bli invitert til denne grillfesten. Dersom du har ambisjoner om å begynne på master i religionsvitenskap, så kan du selvfølgelig komme. Send meg en mail på knut.melvaer@gmail.com så jeg får notert deg.

2. «Omdefinert» festen? Vil det si at den er åpen for laveregradsstudenter på religionsvitenskap også?