Communitas!

Communitas-kveld på Huset onsdag (idag!) 24. Januar, klokken 19.00. Mange har meldt seg på allerede, men jeg gjør en ekstra appell for å ‘safe’ at alle får det med seg.

Vi leser Benson Salers “Towards a Realistic and Relevant Science of Religion“. Knut legger først frem sine innvendinger, så diskuterer vi uformellt resten av kvelden og lar diskusjonen ta oss hvorenn den måtte ville ta oss.

Dere som ikke har artikkelen kan maile meg (janemil.kolsto@gmail.com) eller Knut(knut.melvaer@gmail.com). Dette er en veldig lett artikkel å lese, men hvis du absolutt ikke får tid til å lese den, så kommer Knut til å gi en oppsumering.

Diskusjonen av forslagene til Saler justerer seg etter hvem som kommer, så ikke vær redd for å dukke opp. Det trengs vel heller ikke å nevnes at dette er så-og-si obligatorisk for master-studenter. Per Arne, som skal levere om ikke så lenge, har lov til å ikke komme.

3 kommentarer til «Communitas!»

1. Jeg er enig i det. Skulle fått tak i noen av «de gamle» også. Det kan jo være en god ressurs. Skulle egentlig gjort et forsøk på å få ut så mye ressurser, informasjon og veiledning som mulig spør du meg.

2. Lykke til sjøl. Det blir spennende å lese oppgaven din når den er ferdig. Hva synes du om at master-studenter kan legge ut oppgavene sine her på FUR? Er jo en ide? Noen andre som har tanker om det?