Benson Saler – Gjesteforelesning.

Da er det duket for en begivenhet vi religionsstudenter har gledet oss til i lang tid nå, nemlig gjesteforelesning fra den amerikanske antropologen Benson Saler (http://www.brandeis.edu/departments/anthro/faculty/saler.html). Det hele finner sted over to dager (mandag 10.09 og tirsdag 11.09), og Saler skal blant annet snakke om religionsbegrepet i en forelesning primært rettet mot RELV 100-nivå studenter og den kognitive religionsvitenskapen i en forelesning primært rettet mot mastergradsnivå.

(Forelesningene er uansett åpne for alle de som ønsker å komme.)
RELV101 Innføring i religionsvitskap:
Benson Saler skal holde forelesing om religionsbegrepet for RELV101 mandag 10. september kl. 12:15-14,
Sydneshaugen Skole, Auditorium A.

RELV301 Religionsvitskapleg teori:

Benson Saler holder forelesingen «From Neo-Tylorism to the Cognitive Science of Religion» tirsdag 11. september kl. 10:15-12, Sydneshaugen skule, Auditorium D.

Velkommen!

Én kommentar til «Benson Saler – Gjesteforelesning.»