Jakob Engberg: Omvendelse til kristendommen i antikken.

16. oktober kl 1415–1700 Auditorium A, Sydneshaugen skole:
Jakob Engberg (Aarhus universitet): Omvendelse til kristendommen i antikken.

Etter forelesningen vil Jakob Engberg og Einar Thomassen orientere om det fellesnordiske masterprogrammet Religious Roots of Europe som starter opp høsten 2009. Dette nye spennende studietilbudet har som mål å gi fordypet innsikt i kristendommens, jødedommens og islams tilblivelse og gjensidige relasjoner.

Én kommentar til «Jakob Engberg: Omvendelse til kristendommen i antikken.»

1. I needed to ctaree you that very little remark to finally say thank you as before with your wonderful ideas you’ve featured on this site. It was quite strangely generous of people like you to supply freely precisely what a few individuals would have made available for an electronic book in making some dough for themselves, most notably since you could possibly have done it if you ever decided. These creative ideas likewise worked as a good way to be aware that someone else have the same fervor really like my personal own to know more with regard to this matter. I’m sure there are numerous more fun opportunities ahead for individuals who scan through your blog.