Påmelding til 40-års jubileum

15. oktober feirer Religionsvitenskap ved UiB sitt 40-års jubileum, og vi ønsker å invitere deg til dette arrangementet! I tillegg til det rent sosiale, er hensikten med kvelden å markere og belyse seksjonens historiske utvikling. I den anledning skal de som har vært lengst på «huset» ha en uformell panelsamtale om minner fra den fjerne fortid og spådommer om den kommende fremtid. Dette suppleres forhåpentligvis med en lignende panelsamtale mellom gamle studenter som skal fortelle oss om yrkeslivet etter endt studietid. Etter dette venter det gratis mat og (forbausende) lett tilgang på forskjellige typer leskende drikke – hånd i hånd med andre festlige aktiviteter. Vi håper at både nye og gamle studenter så vel som nye og gamle ansatte møter opp med gode minner og tørste ganer. Fest er tross alt fest!

Sted: Nøsteboden (Nøstegt. 35)

Dato/Tid: 15. oktober, kl 18.00

Påmeldingsfrist: 30. september

Beklager, fristen har gått ut.