Religion og religionsforsking i konfliktområde

Fagutvalget for religionsvitskap inviterer til fagkritisk dag 2012: Religion og religionsforsking i konfliktområde

Torsdag 1. mars, Sydnesplass 12-13 rom 209
Korleis kan me forska på religion i konfliktområde? Kan me forska utan å ta side i konflikta? Denne dagen skal me sjå på spørsmål som desse med utgangspunkt i konkrete problemstillingar presentert av fire innleiarar med erfaring frå forsking i slike område. Det vil bli lagt opp til ei kort innleiing frå innleiarane fulgt av diskusjon blant deltakarane.

I tillegg spanderer fagutvalet gratis lunsj på alle deltakarar, og me har fagfest med quiz på kvelden.

10:15    Islam og kvinnepolitikk i Sudan
Liv Tønnesen, politisk forskar ved CMI

11:15    Arkeologisk arbeid i Midtausten
Nils Anfinset, førsteamanuensis ved arkeologi, UiB

Ca 12    LUNSJ

13:15    Arbeid for Kirkens Nødhjelp under Taliban i Afghanistan
Arne Strand, politisk forskar ved CMI

14:15    Mellom forestillinger og vrangforestillinger – Feltarbeid om religion og politikk i Sri Lanka
Michael Hertzberg, stipendiat ved CMI

18:00    Fagfest med quiz!

Arrangementet er ope for alle interesserte. Fagkritisk dag vert arrangert av studentar ved religionsvitskap for andre studentar og tilsette ein gong i året. Opplegget erstattar vanleg undervisning denne dagen.

Meld deg på hendinga på facebook her | Fagutvalget si facebookside