Filmklubb: The Legend of Bagger Vance

Måndag 19. september på Ad Fontes

I filmklubben denne gongen viser me The Legend of Bagger Vance, som er eit Hollywood-forsøk på å laga ein versjon av Bhagavadgita. Me har flytta filmklubben til Ad Fontes, så no har me behagelege sitteplassar og servering i tillegg til film og godt humør!

Om filmen, frå IMDB:
«A disillusioned war veteran, Captain Rannulph Junah, reluctantly agrees to play a game of golf. He finds the game futile until his caddy, Bagger Vance, teaches him the secret of the authentic golf stroke which turns out also to be the secret to mastering any challenge and finding meaning in life.»

FUR arrangerer filmklubb annakvar måndag for alle religionsstudentar og andre som interesserer seg for religion. Her vil me visa filmar som kan vera interessante for deg som religionsstudent, men fokus er først og fremst på det sosiale. Etter filmvisningane pleier me å drikka øl/brus og skravla på Ad Fontes (det er sjølvsagt valfritt). Vel møtt!

Arrangement på facebook | Fagutvalget på facebook